Umi21 Merhaba kızlar 27haftalik hamileyim yaklaşık 3haftadir dediğim bölgede cok agri var sanki böyle içten içten damarlarım geriliyor yırtılacak gibi hissediyorum elimi bile vuramıyorum ayni sıkıntıyı yaşayan varmi acaba
Umi21 Elifdikel randevum haftaya ozman sorucam karnım bir ay içinde baya büyüdü ondan mi kaynaklı acaba diye düşünüyorum
Elifdikel Umi21 Bence şimdi bir danissaniz iyi olur belki önemli birseydir bilemeyiz ben karin ağrısıyla gidip gebelik zehirlenmesi nedeniyle doğum yapmıştım hani sizde öyle olcak diye dgil ama bir doktorunuzla gorusseniz iyi olur
Umi21 Elifdikel sizde karin agrisi dışında başka bir şikayetiniz varmıydi gözlerde bulanıklık bulantı filan oluyormus
Elifdikel Umi21 büyük ihtimalle değildir ama her ihtimali de değerlendirmek lazım inşallah onemli bişey değildir geçmiş olsun
Elifdikel Umi21 yok olmuyordu sadece ben çok sismistim odemim çoktu başka bir belirtim olmadı kızım zaten hareketsiz bir bebekti karnımda o yüzden hareketlerinde bir azalma da hissedemedim
Kbra007 Bende de olmuştu ama bele doğru vuruyordu aynı zamanda, taş gibiydi karnım 31.haftamda doktor gaz veya kabızlık da olabilir dedi nstye soktu sancım çıktı. Magnezyumumu değiştirdi haftaya yine çağırdı bakalım inşallah yine çıkmaz
Umi21 Kbra007 bende kabızlık sorunu yaşıyorum hatta geçen hafta makattan kan gelmişti ondan kaynaklı bir agrida olabilir mi acaba diye düşünüyorum