Elifseb1 Merhabalar 10+5 haftadayım yakında kontrole gidicez 2 Li taramalı test ne zaman oluyor ve herkese yapılıyor mu ? Bu konuda tecrübelerinizi paylasırmısızınız 😊
mucizemmmmmmmm Elifseb1 istege bağlı ister yaparsın ister yapmasın 12 haftalıkken doktorum istemişti yapmisitm bn
SB_ Elifseb1 herkesde yapılıyor evet ama yapmak zorunda değilsin .. Açıkçası ben sadece 2li tarama ve detaylı ultrason yaptırdım Doktorumda dedi 3lü tarama okadar önemli değil ama kesinlikle detaylı ultrason yaptır
Es_eskaya51 Elifseb1 2li tarama 12ci haftada yaptiriliyor zaten 12 normalse 3cuyu yaptirma dogruluk payi yuksek olmayinca kesin bisey cikartip psikoloji bozuyorlar ben yaptirdim 2li bide detayli ultrasona girerim bitti seker yukleme falan ugrasam🤣🤣