zeynep1a2 gebeliğin basından beri devlete gidiyordum doğumuda öyle planlamıştım. 36+4 su gelişimle birlikte pazar gecesi salı günü doğum yaptım. Devlete gittim,bana düşen asistan aşırı kötü kabaydı ben vajinal muayeneden çekiniyordum sancım hiç yoktu beni saatlerce beklettiler.En son imZa atıp özele geçtim artık bugün doğması lasım diyip doğumu başlattılar . Şans meselesi. Allah yardımcın olsun iyilerle karşılaştırsın