busra-_-01 Gece gündüz demeden belim ağrıyor çok şiddetli doktora gideli daha bir hafta olmadı o yüzden tekrar gitmek istemiyorum nasıl geçer 🤔
3851 busra-_-01 valla ayni sikinti bendede var 33.haftadaym gecmiyo kontroldede bi aiminti cikmiyo sanirim agirlastigimiz icin oluyo
Birmelek54 busra-_-01 3851 aynenn bizde 32haftalık olduk bel ağrısı hiç geçmiyor neyseki bu zorlu süreç kuzularımızı sağlıkla kucağımıza alırken geçecek inşallah Rabbim hepimize dayanma gücü versin 💙💙
Bsmlh busra-_-01 o zaman sıkıntı olurmu bılmıyorum kuzum basıma hıc gelmez dedıgım şeyler geldı dün sabahta leke geldı doktora gidicem yine bende😞