Zeynepn Mom027262 canım adetinle uyumlu ise yani yumurtlama zamanına denk gelmişse duyulur büyük ihtimalle. Ben ilk gebeliğimde ve şimdide 6.haftada duydum
SeymaK Mom027262 ben tam 6+0da karından ultrasonla duymuştum ama bu tamamen cihazla alakalı canım cihaz iyiyse duyulur değilse duyulmaz bi de tabi geç döllenme gibi bi durum yoksa
tugbao zynn35 kalp atisini gorduk karindan bakti. vajinal duyariz ama kurcalamayalim simdi dedi. haftaya gidip duyacagim insallah 🥰 gormek bile harika bi his, duymak nasildir dusunemiyorummm 💕
zynn35 tugbao tarifi yok okadar heyecanlı 🥰 muhakkak ozaman haftaya duyarsın net şekilde sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻♥️