Kızlar merhaba 15+6 haftalığım tam kasığımın ortasında böyle bi sertlik mi desem ağırlıkmı desem bişey var kese olduğunun farkındayım ama dokunsam biraz bastırsam acıcak gbi bebek büyüdüğü için mi bu şekilde oluyor normal mi böyle olması daha önceden yoktu dün geceden beri böyle hissediyorum