Herkese merhaba dün gece başlayan kasık kıramplarım 2 saat boyunca düzenli aralıklarla geldi. Sonrasında bir duş aldım sanki rahatladım iki saat kadar uyumuşum şuan düzenli değil ama hala kasık ve bel ağrılarım oluyor ama dediğim gibi düzenli ve sık değil ne yapacağımı şaşırdım hastaneye gitmelimiyim beklemelimiyim 38+3 haftalık doğum başlıyor olabilirmi