Merhaba, ben dün sırasıyla 17.30 , 01.30( gece yarisi) , 15.00( ertesi gün) ov. testi yaptım. Sonuçlar fotodaki gibi cıktı. Pik gayet belirgin olunca o gunu degerlendirdim. Gece yarisi da catlama diye düşünüp bu sabahı da degerlendirdim. Ancak bugün 15 te yaptigim testin t cizgisi gecedekinden daha koyu olunca kafam karıştı. Ne düşünüyorsunuz?