Merhaba hamiş anneler. 3 aylık gebeyim meyve filan yediğim zaman midemin tam altında kelebekler kanat çırpıyor sanki. Bu normal bir durum mu yoksa bebeğim hareket ediyor da ben mi anlayamıyorum 2 saniyelik birşey ama ellediğim zaman sanki kelebek kanat çırpıyormuş gibi
Başka türlü tarif edemezdim, yaşayan var mı aynısını?