gamzen346 canım ben ncr ye gidiyorum Yurdanur açılmış çok ilgili çok iyi bir doktor o hastanede de özlem hoca çok konuşuluyor çok iyi diye tabi takipli hastası değilsiniz nasıl olur bilmiyorum ama özlem hanımdan çok bahsedildi ve doğumunu ona yapan bi gelinimiz var son bir ay ona gitmişti