Ben 26 ocakda kimyasal gebelik geçirdim doktor iki ay korunun dedi ama biz korunmadik.Benim 3 gün sürdü kanamam.Akabinde tekrar bebek denemek için yapmadık ama koyverdik ne olacaksa olsun dedik sonra Şubat ayında adetim 12 gün gecikince test yaptım inanamadim.Suan 8+2 günlük genelde kimyasal.gebelikten sonraki oluşan gebelikler sağlıklı gebelikler oluyormuş