Merhabalar bende düşünüyorum bu arabayı açıkçası doona fiyatları malum 2.el dahil kullanım ömrünün sınırlı olması gayet normal bir ürün diye düşünüyorum ama araştırdığım kadarıyla kullanımı rahat hafif aynı zamanda araçta yer kaplama durumu az. Benim düşünme sebebim 1 yıl sonra satıp yeni bir kabin tipi araba almak ne kadar az yer kaplıyor o kadar iyi benim için 🙈 İstanbulda merkezleri varmis oraya gidip inceleme şansınız varsa değerlendirmenizi öneririm görüntülü görüşme ilede sanırım size tanıtımını yapıyorlarmış ☺️ benim gitme imkanım yok ben hem görüntülü görüşme ile tanıtım düşünüyorum hemde bir arkadaşımı göndermeyi 🙈 çünkü kullanıcısı çok olan kullanıcı yorumu olan bir ürün değil 😔😔