Gmzclb Bence devlette de bir doktor seçip ayda bir ona da görünün. Bu işin özeli devleti yok. Birinin göremediğini öbürü görebiliyor. İkiz değil benimkisi ama 34-35.haftalara kadar hep devlette de göründüm, orda da tahlilere girdim. Zeynep Kamil Kadın Doğum hastanesinde. Sonuçta özeldeki doktorlara göre daha fazla vaka görüyor devlettekiler, bu yüzden tecrübesel bilgilerine daha fazla güveniyorum. Hem de kaydım olmuş oluyordu devlette. Bazen kanamam oldu devletin aciline gittm belki yatış verirse, özelde dünya para ödemeyeyim diye. 34-35′lerden sonra artık tamamen özele gidiyorum daha yakın evime diye. 39+2′yim şuan.