Merhabalar, 24 mart carsamba günü sezeryan oldum belden iğneli. Bugun oldu hala tuvalete girdigimde ve ayaga kalktıgımda dikiş bölgesinde yanma hissediyorum ve aşırı acı veriyo özellıkle tuvalet olayında. Bu durumu yasayan oldumu, antibiyotikte kullanıyorum aslında