Nazpoyraz Kızlar 8+1 dünden beri pempe ve hafif kansmam var 2 kez minik kan pıhtısı geldi kasıklarımda ağrı var progestan kullanıyorum zaten ama korkmaya başladım sizde yaşadınız mı ?
esra572 Nazpoyraz çoğu hamile yaşıyor korkma progestanla geçer iğne vurdularmi benimde kese etrafindaydi progestanla geçti
Nazpoyraz esra572 yok dün oldu 2 gün sonra doktora gideceğim soracağım durumu çalışıyorum maalesef ve bişey olacak diye korktum birde sizlere sorayım dedim
esra572 Nazpoyraz kese etrafında kan yoksa korkma en tehlikelisi o ki oda geçiyor iğne ilaçla. İnşallah bişey olmaz canım içini ferah tut