kozerr bence hastane çıkışını 5 li setlerden 5 tane al 10 lu çok mantıksız. Çok çabuk kirleniyor çünkü. Zaten 0-3 oluyor onlar. 3-6, 6-9 tulumlar al. 2 haftaya ayakları içinde sıkışıyor zaten 0-3 tulumlarda. En azından büyük bile gelse çuval gibi durmadığı sürece rahat hareket ederler. Body zıbın 5 li e bebekte var yumuşacık oğlum 3 yaşında hala ordan alıyorum ve oğlumun küçüklüklerini kızım giyecek. Genelde e bebeğe bakabilirsin 3 lü tulum seti 32 tl ye aldım 4 gün önce halada var lcw ve ebebekten alışveriş yap bence uzun süre giyiliyor hemde solma yırtılma tek yıkamaya taş gibi olmuyor pamuk gibiler.