Minnosanne06 Merhaba arkadaşlar. Bu sabah eşim test yaptırıp geldi ve sonucu pozitif çıktı:( Ben sekiz haftalık gebeyim. Şimdi gelip bana da test yaptılar. Dua edin arkadaşlar ne olur çok korkuyorum ve de endiseliyim
Bb_onlllb Minnosanne06 bu cuma karantinam bitti. Bende 34+6 haftalık hamileyim pozitif çıkmıştım eşimden dolayı hatta çok ağlamıştım buraya da yazmıştım ama saolsun anneler beni çok sakinleştirdi 😂🙈 korkmayın inanın atlatan biri olarak diyorum bebeğe hiçbir şey olmuyor size de olmuyor. Sadece 4. Günü ateşim çıktı parol içtim düzeldim. Dua edin bol bol sebze ve meyve tüketin 🥰 geçmiş olsun
Mutiess Minnosanne06 korkmayın bol meyve etli ve tavuk sulu çorbalar tüketin geçiyor🙏🏻 Bende 9 haftalıkken yakalanmıştım ve çok ağır geçirmiştim çok şükür bebeğe de birşey olmadı. Olmuyormuş da endişelenmeyin bebekler bize antikor hücresini çoğaltıyormuş 🎈😍 bizim derdimize derman oluyorlarmış 🤩
Minnosanne06 Mutiess Allah’ım inşallah ya.surekli sıvı şeyler tüketiyoruz. Çorba içtik limonlu filan. Ben şimdi sıcak suyun içine bal ve limon koyup onu içeyim dedim
tgba22 Ben de covidim şuan insan korkuyor tam anlamıyla geçinceye kadar ben de cok üzüldüm ben kan da verdim ilk ğıhtılasma falan da yükselmiş korktm iyice inşallah hafif bi şekilde atlatırız
Minnosanne06 Bb_onlllb filyasyon ekibinden gelen doktor da aynısını dedi. İlaç yazamayiz çok kotu olursaniz parol için dedi