Kızlar 23+2 yim dün kahverengi akıntım oldu peçeteyi attığımda farkettim çok değildi ama birdaha olmadı takip ediyorum doktor kontrolüm haftaya cumartesi dokturuma yazdım umarım kötü birşey yoktur??? Sizde olan varmıydı bu arada gebeliğimin ilk haftalarında kanama olmuştu progestan kullanmıştım 15 gün sonra çok şükür geçti iyi oldu ama dün kahverengi akıntı olunca bi korktum daha sonra bu haftalarda olması normal diyordu. Cinsel birliktelik zaten yok eşim ve ben gebelikte ne olur ne olmaz risk istemiyoruz o yüzden. Yorumlarınıza ihtiyacım var bayanlar?