supermommm İyi günler arkadaşları ben sabah test yaptım silik çıktı yarın yapsam daha koyu olur mu yada tekrar ne zaman yapsam öncekinden belirgin çıkar ki yumurtlama olalı 13 gün oldu Bi bilgi verin kan mı veriyim yoksa aklım karışık
3MelekAnnesi3 supermommm yarın ilk idrarınla sabah yap eminim daha koyu cıkar ama yapmana gerekte yok silik varsa hamilesin zaten git direk kan ver acilde 1 2 saate sonucu al bebeşin smdiden hayırlı olsun 😊🧿
Dilekcnkn supermommm bence en iyisi kan tahlili güzel artıyormu vs onlara baksan daha iyi evet gebelik testi yine yapabilirsin ama kan her zaman en iyi sonucu verecektir
ZehraFiyy supermommm benimde öyleydi canım çok şükür şuan 20 hafta 4 günlük kıpır kıpır bir kız maşallah ben akşam yapmıştım sabah kalkar kalkmaz hastaneye gittim acile gidip kan ver daha net sonuç alırsın hayırlı olsun şimdiden
Ozlem23 supermommm ben test yapmistim silik çıkmıştı bikac gün sonra yine yaptım yine silik çıktı 😁 yani kesin koyu çıkar diyemem ama şu an 33 haftalık olduk Allah’a çok şükür
supermommm 3MelekAnnesi3 testi mi atayım mı canım sana bak Bi forografta çok belli degil ama çizgi var https://imgyukle.com/i/OPFwWY https://imgyukle.com/i/OPF0d0
supermommm Dilekcnkn çalışıyorum işten çıkacağım canım onun için hani tam net çizgi görünce mi gitsem diye düşündüm kan vermeye
cnn34 supermommm benimde böyleydi canım hamilesin yüksek ihtimalle 🥰 ama benim dış gebelik çıktı inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini
supermommm cnn34 benim aralıkta düşük oldu Bi yavrum gitti inşallah varsa rabbim sağ salim kucağıma verir inşallah rabbim tez vakitte sizde nasip eder inşallah
Ilkayy supermommm ben adet günümde yaptım silik. Çıktı inanamadım erken gebelik testi yaptım aynı gün onda çok net çıktı 2 çizgi gidip kan verdim hamileydim