Semanurclskn 2021annesiyim evet acile gittim ama doğru düzgün bir şey söylemediler sadece kese yerinde duruyor ve kese etrafında kanama yok dediler
2021annesiyim Semanurclskn muhtemelen sizinki de yerleşme kanamasıdır doktora gittiğiniz de haber verirsiniz geçmiş olsun 💙