Merve_Sa Kızlar 1 haftadır göbeğimin altında ağrı sızı vardı doktora gittim ultrasonla baktı bi sorun görmedi 2 gündürde vajinamda batma sızı durumu var yatarken geçiyor ayağa kalktımda yada yatakda dönerken çok acıyor sizinde böyle bi durumunuz varmı
Mucizemibeklerkenn Canım bende de çok vardı hatta yatarken dönerken bile canım acıyordu çatı ağrısı diyorlar bazen bebek rahme baskı yaptgmdan olablyormş çok ayakta dırmuycaksın bende ayrı olarak enfekyon çktı oda hapıyor idrar verip baktır istersen
Merve_Sa Mucizemibeklerkenn enfeksiyonum var canım benim hatta kanama da oluyor arada geçen idrarımda kan gördü doktorum 1 hafta sonra tekrar verdim düzelmiş dedi ama enfeksiyon devam ediyor bol su iç dedi
Mucizemibeklerkenn Merve_Sa eğer üstünden biraz vakit geçtiyse tekrar idrar ver olmadı canım enfeksiyonların bazıları zor geçiyormuş bn şuan antibiyotk ve fitil kullanıyorum azdı bir ialç verdi o da inatçı enfeksynma hiç bir şey yapmamış istersen tekrar sağlık ocagında idrar ver ihmal etme ama çtı agrısıda olabilir canım bn ayakta az kalym rahmim felaket agrıyor herkesn çok farklı tabi hamileliği
Merve_Sa Mucizemibeklerkenn enfeksiyon için ilaç kıllanmadan geçirmemi istiyor doktorum ondan sadece su içebiliyorum ağrım için gittim doktora ultrasonla baktı bebeğin baş aşağı dönmüş dedi sürekli hareket halinde o yüzden baskı yapıyor olabilir dinlen dedi