Gebelikte kasık ağrısı yaşayan varmı?17 haftalık hamileyim 3 gündür kasıklarımda ağrı var doktora gittim ultrasonla baktı bi sıkıntı görünmüyor ama en kötüsünü düşünüp önlem alalım dedi.Düşük önleyici iğne vuruldum cuma günü bi tanesinide haftaya vurulacam.Doktor bi kaç gün istirahat et dedi ama hala ağrı devam ediyo varmı ben gibi ağrı yaşayan inşallah kötü bişey olmaz😔