dugmeninannesiii Mom047 doktorum sadece badem yağı önerdi bende sacede badem yağı kullandım . 28. Haftaya kadar hiç bişey yoktu 28 den sonra birden çatladım ☹️😒
maria12 Mom047 37. haftadayım henüz çatlamadım. Karnım çıkmaya başladığından beri incia çatlak kremi sürüyorum çok güzel nemlendiriyor. İçinde çeşitli yağlar var tamamen doğal. Bir de çok kilo almadım o sebepten çatlak olmadı sanırım.
HavvaMerve Mom047 21 haftalıkken başladı çatlağım doktorum badem yağı kullan dedi onu kullanıyorum bakalım ne kadar etkili olacak 🤷🏻♀️
Zeynep_yvz dugmeninannesiii aci badem yagi mi tatli badem yagimi ben ilk gebelikte aci almistim bunda esim tatli almis acaba bi zarari var midir bilemedim
Nuray11 26 haftalığım ilk zamanlarımdan beri aklıma geldikçe nemlendirici kremlerden sürüyorum sadece daha çatlağım olmadı
skyblue Haftadan itibaren duştan çıkınca, son 2 aydır da her gece hindistan cevizi yağı kullandım. Şu an 38+4′üm. 37ye kadar göbeğimde hiç çatlak yoktu sadece kalçalarımda vardı. 37den sonra göbek deliğimin çevresi çatlamaya başladı. Cildim gerginliği daha fazla tolere edemedi diye düşünüyorum.
Gulkubra_ Bebe yağı ve tatlı badem yağı kullaniorum Şuan 32+5 deyim 28 haftaya kadar bi çatlağım yoktu ne kadar vücudumu nemlendirsem de yağda kullansam kalcamda ve yanlarimda çatlama oldu 🙄