Susu41 Merhaba hanımlar 19.haftamdayım doktor rahimde açılma var 5.2dedi çok endişeliyim, daha öncede 22. haftada erken doğum yapmıştım bir daha aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum😔aranızda varmı benim gibi olan, siz neler yaptınız
Minnosunannesiii Susu41 5 cm çok fazla yatış filan yapmadi mi ilk doğumun iyimiydi bebeğin sağlıklıdır insallah
Demir06 Susu41 2. Trimestırda erken doğumu olanlarda genelde bir sonraki gebelikte açılma olmasın diye serklaj yapılıyor.Şu anda haftanz serklaja uygun ama açılma serklaja engel mi bilmiyorum.Umarım atlatırsınız bu durumu.Acaba başka doktora mı gözükseniz 5 cm açıklıkla sizi eve göndermezler diye düşünüyorum
Minikmelekk Susu41 22 haftalık olan bebeğin yaşıyor mu bende korkuyorum erken doğum dan 😔 kasılma var
Susu41 İlki sağlıklı ondan sonra 22 haftalık erken doğum yaptım ondan sonra 8 haftalık kürtaj oldum sonra bi tane daha sağlıklı şimdi tekrar hamileyim 19.hafta antibiyotik ve fitil verdi onları kullanıuorum gözlemle değişik bi durum olursa gelirsin dedi 😔
FGzts12 Açılma olunca serklaj yapıyolar dikiş atıyorlar bende 22. hafta da 1cm açıklık vardı dikiş atti doktor çok şükür şuan 31 haftalık olduk.
Susu41 Demir06 yani ultrasonda herşey normaldi suyu falan bide alttan bakalım dedi, evet biraz açıklık var dedi nide enfeksiyona bakalım dedi ondada enfeksiyon çıktı,5.2 sizinki 5.8 riskli dedi rahimin açıkşığınımı demek istedi 5.2 derken anlamadım 🙄 serklaj yapabiliriz dedi
Demir06 Susu41 açıklık değildir eğer öyle olsa yatış yapılırdı,eğer stresliyseniz bi doktorla daha görüşüp durumu netleştirin bence
Ummu32 Susu41 belki enfeksiyon dur o 5.2 olan canım ama açıklık varsa bence serklajını ol geçiktirmeden yada için rahat etmesi için bir doktora daha görün. Benim de açıklığım vardı rahim ağzı kısalmam vardı. 22.haftamda fark edildi acil serklaj yapıldı. Korkulacak bişey değil serklaj. Bebeğimiz için iyi. Şuan şükürler olsun 31+5 olduk 30. Haftayı göreceğimize pek inanmıyordu doktorum ama şükür gördük fakat hala riskli gebeyim tabi erken doğum riski devam ediyor
Susu41 OzgeAlya serklaj yaparız dedi ama benim kafamı karıştorıyo strese sokuyo açıklayıcı değil anormal bi durum olursa gelirsin dedi 🙄
Tubi55 Susu41 anormal derken açıklık var neyin anormalliği. Başka doktora görünün bence bunun ihmali olmaz
OzgeAlya Susu41 Allah korusun tekrar kayıp yaşamak istemiyorsanız lütfen siz yinede başka bir doktora gidin lütfen bebeğinizin ve kendi sağlığınız için ❣️
Susu41 Ummu32 a evet doğru olabilir o hiç aklıma gelmemüşti tesekkur ederim, sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah serklaj bayıltıpmı yapıyolar lokalmi acaba ve sonrasında yatmakmı gerekiyo Ummu32
Ummu32 Susu41 beni uyutup yaptılar canım. Ve ben serklaj dan sonra yatarak hafta tamamlıyorum. Senin doktorun ne der bilmem her serklaj olan yatmıyor canım duruma göre yatma kararı alınır. Serklaj olup çalışan arkadaşlar da oldu ☺️ benim rahim ağzı çok kısaldı ve açılma olunca o yüzden yattım ama artık yavaş yavaş küçük yürüyüşler yapıyorum evde ☺️ yada ara ara oturuyorum