Bmhkvhpbgh Merhaba çalışıp doğum izniyle alakalı bilgisi olanlara sormak istiyorum doğum raporu 35 +4 alınır mı tam 35 veya 36 mı olması gerekiyor arada verirler mi..
Hayal117 Bmhkvhpbgh 32 de çalışıp çalışmayacagınıza rapor almanız gerek eğer çalışmak istiyorsanız 37 de ayrılıyorsunuz
Hey123 Bmhkvhpbgh ayrılabiliyorsunuz istediğinizde. 32 de çalışabilir alırsın 33 de çalışamaz alırsın istersen
Hey123 Bmhkvhpbgh kağan kocatepe banu çiftçi gibi dr lar açıklıyor nette. Resmi yazı daha güvenilir ordan da okuyup anlayabilirsiniz ya da Mem i arayıp bilgi edinin. Dediğim şekilde oluyor.