seelmaa ben de bir ilaç kullanıyordum inanılmaz karın ağrısı ve sertleşmesi yaptı kullanamadım, doktoruma söyledim kan tahlili yapıp değerlerimi iyi görünce başka bir ilaç verdi. İçtikten 1 saat sonra afedersin ne yediysem çıkardım, gün boyu sürdü istifram, inanılmaz kötü oldum. Onu da bıraktım valla dayanamadım. Bakalım ne olacak yine doktora gidince söyleyeceğim