1234momsss canım bende 32 haftalıkken sünnet düğününe gittim yüksek topuklu ayakkabı giydim ama içeri girerken eşimin koluna girdim ne olur ne olmaz diye. . Birde masaya oturdum kalkmadım hiç. Eğer oynayacaksan ve yorulacaksan yanına rahat bir yedek ayakkabı al. Birkere topuklu giymekten bişey olmaz bence.