ikiponcik_annesi Yuceroglu bende https://instagram.com/bydesignolivia?igshid=1wv4lxicvpk8j bu sayfadan yaptırdım tulum şapka eldiven şeklinde kalitesindende gayet memnun kaldm 🤗
nurdane3504 Yuceroglu bende yaptırmak istiyorum ya atan olursa fikir almış oluruz ama emin de olamıyorum bı türlü
0znur Ben de linatasarimdan yaptirdim işlemeli 55 lira Birde bebeqon duymuştum o da işlemeli uygundu galiba. 3lü set