maria12 Kızlar adet sancısı gibi sancılar oluyor karnımda. Bunlar yalancı sancı mı oluyor? Doğum belirtisi mi?
efruzzz maria12 bende de var aynisi ama bir kac gun once muayene oldum nst de sanci cikmadi demek ki yalanci sanci ya da bebek kafasi baski yapio diye oluyor 🤷♀️
Busra34ybg maria12 benimde oluyordu canım nst de sancı çıkmadı doktorum rahim kendini doğuma hazırlıyor büyük ihtimalle dedi yalancı sancı yani
Candice07 maria12 bu sabah aynısını yaşadım. 20 dk kadar sürdü. Hafif başlayıp artıp tekrar hafifliyordu . Sonra komple geçti. Hatta forumda bununla ilgili yazı var mı diye ararken uyuyakalmışım. Bir korkmadım degil açıkçası sabah sabah. 37+5im bende suan
Simge16 Benimde karnıma sancılar giriyor 37. Haftamdayım. Düzensiz olan bütün sancılar yalancı sancı olarak geçiyor
Candice07 maria12 ben sezaryene gün aldım da erkenden gelecek diye aklım cıkıyor 😁 birşey olsa suyum falan gelse kesin naapcam ben diye dolanırım evde saatlerce