Kvsrtnr çok işey yarıyor ben kızım doğumdan sonra kulandım hem rahat oluyo eğip kalmadı çok işey yarıyor hemde göbeğin hemen inmesini sağlıyor ama doğumdan hemen sonra medikalciler satılan korseleri kullanmak daha iyi termaller 3 aydan sonra kullanmak gerikiyor heleki sezeryanlı doğumsa