Baby-baby Kızlar 12 haftalık hamileyim internette ağda yaptırmak sakıncalı diyor bazı yerlerde yaptırabilirsin diyor. Siz yaptırıyor musunuz?AĞDA YAPTIRABİLİR MİYİM????
Lalihhhh Baby-baby 30 haftalık hamileyim hep ağda yaptım hatta 8. Haftada düşük tehlikesi vardı şükür geçti çok sıkıntılı değildi ama ağda hep yaptım ama doktorunuza sorun isterseniz çünkü her insanın bünyesi farklı olabilir
Minnosunannesiii Baby-baby 33.haftadayim 36 da kontrole gideceğim gitmeden önce gider yaparım zaten doğuma kadar yeter inşallah diye düşünüyorum
Baby-baby Lalihhhh kontrole gittigimde soracagim 1 hafta var randevuma o yuzden once size sorayim dedim tesekkurler🙂🌸