iremapo 33 haftalık hamileyim böbreğimde büyüme var normal doğum istiyorum aranızda böbrekte büyüme olup doktoru sorun olmaz diyen var mı?
FatoAYKurt iremapo benim kardesimde vardı çok sorunlu gebelik yaşadı bata büyüdü bobregi stent takıldı hatta doğuma gittiğinde sezeryana almak istediler kayınvalidesi kabul etmedi ve çok rahat dikissiz normal doğum yapti