Arkadaşlar merhaba ben grip oldum sanırım 7 haftalık hamileyim ne yapmam lazım doktoruma yazdım covit test yaptır dedi ama ben eminim covit değilim ateş yok öksürük yok sadece sol gözüm ve sol burnum akıyor evde bir ben hastayım direncim düştü havaların degişmesine bağlıyorum çünkü Evden dışarı çıkmıyorum ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz