Geçen hafta kalp damara gittim vajinal varis için normal doğum yapamayacağımı sezaryen olacağımı söyledi doktor bende şuan için özele gidiyorum ama doğumumu da devlette düşünüyorum devlette isteğe bağlı sezaryen yapmıyor kalp damardan da normal doğum yapamayacağıma dair kagıt felan vermedi sorduğumda da söylersin Sezaryan olursun mecbur dedi bilgisi olan varmı? Bu konuyla ilgili devlete gittiğim zaman vajinal varisim var normal doğum yapamayacakmışım mı diyeceğim anlamadım gitti kaç gündür 🤔bu arada 2 kere normal doğum yaptım onlarda böyle bir problemim yoktu bu hamileliğimde başladı 😞