Melikemurat Kızlar bnm tokluk 131 çıkmış kendı doktoruma daha gitmedim ama sınır 140 mıs galıba sizlerın kaç çıktı normal mı benm
Serpil-3 Melikemurat niye 50gr anlamadım herkesin farklı mı oluyor bana 75gr yaptırdılar ve aç :95 1.saat:180 2.saat:118 çıktı henüz kendi doktoruma göstermedim ama hastanedeki doktor çok önemli değil ilaç kullanmaya gerek yok dedi
Melikemurat Serpil-3 ilk 50 veriyorlar eğer yüksek çıkarsa daha yüksek gram da veriyorlar o kesin sonuç oluyor artık ona göre şeker belirleniyor
Ozge890 Melikemurat bi kac hafta önce yaptım sonuclar çıktı mi bilmiyorum 3gun sonra gidecem ozaman öğrenirim artık
Melikemurat Ozge890 e nabızdan bakın bnde 3 gün sonra gidecem kendı dokturuma sonuç çıkmıştır sizinde