Merhaba güzel anneler aranızda direksiyon sınavına giren var mı ben 30 haftalık hamileyim bugün en son paralel parkı yaptım çıkarken kaldırıma çarptığım için kaldım ve bir dahaki sınav bir ay sonra o zaman da 35 haftalık olacağız ve korkuyorum ya birşey olursa diye aranızda bu haftalarda sınava giren var mı acaba varsa yardımcı olur musunuz