Zarifa90 benim oğluşumun adı Ali Asaf olucak inşallah 🤲🏻 Babasıyla uzun süre araştırma ve düşünme sonucu bu isimde karar kıldık . Doğacak diğer oğlanların veya torunlarımızın da devam ettireceği bir gelenek yapalım dedik . Diğer oğlanların hepsinin ikinci adı Asaf olucak . Buda bize özel bir aile geleneği olsun dedik . Ömer Asaf , Emir Asaf gibi. Bizim bi arkadaşımızın ailesi yapmış 3 kuşağın ikinci adı Yasin . Benim çok hoşuma gitmişti sana da fikir olsun ☺️