Altaylina Arkadaşlar iğnelerinizi karnınızdan mı vuruyorsunuz? Bacaktan da vurabilirsin doktorum dedi ama ben bilemedim
Mlsgllk Altaylina 5 ay bitene kadar göbekten vurdurdu doktorum sonra kol ya da bacak tercihe bağlı, 37+0 ım hala vuruyorum🤗
Kadriyed Altaylina ben hem göbekten hem bacaktan vuruyorum. Şişkinlik ve morarmalar oluyor ya sırayla göbek bacak vuruyorum böylece şişler morlar geçmiş oluyor. Bacak da rahat oluyor bacağının üstünün etini elinle tutuyorsun yine göbekteki gibi yapıyorsun
Sirinimm Altaylina karnınız tamamen büyüyüne kadar bacağınıza geçmeyin derim karın daha az acı veren bir bölge bacak hem çok morarıyor hemde daha çok acıyor