Kızlar iyi pazarlar💕25.haftadayım bebeğim çok hareketli bir bebek değil,burda okuyorum misal şöyle tekme attı böyle vurdu gibi şeyleri,ama benim bebeğim hep minik dokunuşlar yapıyor.Her hamilelik farklı tabii.Minik de olsa hemen her gün mutlaka hissediyordum,ama iki gündür nerdeyse hiç hissetmedim,misafirim falan vardı çok yoruldum acaba ondan mıdır?acile gittim doktor doğuma girmişti eve geldim ben de bişeyler yiyip yatayım dileneyim diye.Ağrım vs bişeyim yok,kendi doktoruma da yazdım cevap bekliyorum ama,böyle bu haftalarda bi kaç gün hareket hissedemeyen var mı benim gibi?paylaşırsanız mutlu olurum🙏🏻