BusraGenc Yaklaşık 6 ay once kimyasal gebelik gecirdim. Su an yine hamileyim 5+6'dayim. Fakat belli belirsiz pembe bir akintim geldi. Tekrar mi kimyasal gebelik :(
maat BusraGenc Buna en iyi cevabı doktor verebilir malesef. Burda bu konuda kimsenin dediğini dikkate almayın. Doktora görünün en kısa zamanda
BusraGenc svmeybgl dort ggun once yaptirdim. Hcg degerim 3113 tü. Yüksek oldugundan tekrar kimyasal gebelik yaşayacağımi dusunmedim. Ama zaten pembemsi leke geceden beri gelmedi. Bugun tekrar kan testi yapacagim.
svmeybgl BusraGenc evet testi yenilemek en iyisi bazen lekelenmeler oluyor lekelenme olunca doktora gitmek en iyisi ❤️