BurcuEsiklii Evet hamisler sonunda ben de hikayemi paylasiyorum. 24 nisanda hersey normal bir sekilde sabah uyandim. 41.haftamdaydim ve kizimin gelmeye niyeti yoktu. Ne sancim cikiyodu ne su gelmesi ne nisan hic bir belirti yoktu. Doktorum persembe günü icin gun verdi o zmaana kadar gelmezse gel yatisini yapalim suni sanci verelim demişti. Ben tabi heycanla persembeyi bekliyordum. Tabi kızım artık 41 haftador icerde sıkılmış olacak ki persembeyi beklemek istemedi☺ sali günü annemlere gittim. öğlenden beri hafif kasilmalarm vardı. Bi de belim cok agriyodu. normal artık 41 haftaligim diyerek pek ustunde durmadım aksam oldu ve sancilar duzene girmeye basladi. Gece 12 gibi iyce 15 dakkada bire düşmüştü. Agrilar gelince yatagimdan hopluyordum.Sıcak dusa girdim ve birden nisanim geldi. Tabi ben iyce panik oldum.3 e kadar sancilarim 5 dakkada 1 e düştüve biz artik hastaneye gitmeye karar verdik.Doktorumuzu arayarak annemi de alarak hastaneye gittik. kontrolde hic acilamam yoktu. Beklememiz lazim seni dogumheye almayiz dediler ve normal servise ciktim. Nst sürekli bagli kaldi bi tek lavobaya giderken cikariyolardi.😦sabaha kadar boyle devam etti anca 2 santim oldu. Sonra doktorum sen 41 haftaliksin ne olur ne olmaz yakin gozlemde olman lazim diyerek beni oglen 2 de risli gebeligin yogun bakımına aldilar ve sabaha propes dogum yapcaksin fitil vercez sana acilman olacak dediler. Ben dedim saat oglen 2 sabaha kadar ben napcam. yemek falan da yemem yasakti. Doktor geldi aksam kontrol etti 4 santim olmus saat 10 oldu tabii😮dogumhaneye indirelim suyunu patlatsinlar dedi ve hersey basladi. Ben cok korkuyodum. Suyum patladi ve sancilarim iyce sikistirmaya başladı. Sanci odasinda nst ye bagli bi sekilde bagirip duruyorum.. doktorlar surekli gelip acilmaya bakiyolar. Bana fenalik gelmişti. 1 bucuk saat iicinde inanilmaz bi sekilde 10 cm oldu acilmam ve ben sok😯inanamadim. Hazir ol 15 dakkaya dogurursun dedi ve ikin dedi ben ikinmaya başladım ve doktor sen bu ikinmayla buraya dogurursun catala alalim seni dedi😂catalda da 3.ikinmamda bebegim dogdu hemen temizleyip bana verdiler. ben inanamiyorum bi benim mi 9 ay boyunca herşeyimi paylaştığım mucizem bu mu diyerek kaldim😊bebegim hic aglamadi oglece bana bakiyodu ve ben hüngür hüngür agliyodum bi yandan da kokusunu icime cekiyodum. Allahima şükürler olsun melegim canim duruma kavuştum darisi sizlere. hepinize bir nefeste gerceklesen kolay bir doğum diliyorum. Okudugunuz icin teşekkür ederim😊