egemommm Zehra-33- ben özel bir kliniğe gidiyorum eren hastanesinde sezaryen olacağım fiyatı da 3000 tl olduğunu söyledi doktorum, tabi hangi hastaneye seçersem fiyat değişiyor
Zehra-33- Dilekcnkn benim gittiğim hastanede bu fiyatlar doktorumu bırakmak istemiyorum aslında ama biraz bütçeyi aşıyor sanki siz hangi hastane bu arada
psychologist Istanbul gaziosmanpasa yeniyuzyil hastanesinde 5500 demişlerdi normal doğuma ama ocaktan sonra artacak demişlerdi daha sormadım
Tkarabiber Meyracukurmaraz evet bende orda doğurmayı düşünüyorum ilk doğumumuda orda yaptım zaten szeryan olarak 😊 hastaneye göre fiyatı çok iyi
hmasahin SANCAKTEPE BÖLGE HASTANESİ Normal:2200 Sezeryan:2750 Takip eden doktorunuz ek ücret almadan 7/24 geliyor doğumunuza.
Tkarabiber Meyracukurmaraz fatma hanımı önerdi arkadaşım çok iyi doktor diye. Ama beni doğurtan doktorum gitti 2sene oldu o yüzden fatma hanıma gdicem inşallah iyidir
Meyracukurmaraz Tkarabiber Atilla beyi de öneririm birde mete bey var onuda çok beğeniyorlar ben Atilla beye gidiyorum 19 haftalığım 😊
Tkarabiber Meyracukurmaraz atilla bey evet omunda metini duymuştum. Mete beyede doğumdan sonra kontrol için gitmiştim bi kere peki fatma hanımım hastaları çokmu😬