HilalYlmz evet 31. Haftamdayım akıntı yeşil sarı hepsini yaşıyorum aşırı derecede kaşıntılarım oluyor doktor travazol verdi bana geçirmiyor ama azıcık hafifletiyor antibiyotik çok kullanma taraftarı değilim ama bir postta okudum sirkeli pamuk ile temizlemek rahatlatıyormuş onu deneyeceğim benimde kontrolüm yarın İnşallah hepimiz kurtuluruz bu kaşıntıdan 😔😔🤲