Naz53 20 den aşağı bekleme canım oda hergun vs değil günde bir tık belki 22 24 haftalari arası çok aza döner belki hiç hissetmezsin ozmanda telaş yapmayın o haftalarda genelde öyle oluyor 30 dan snra tam hergun hissetme oluyor oda her bebek hareketli olmaz 😊