Mrymmmmmm Ben şeker hastasıyım canım. Şeker hastaları için neler okudum gebelikle ilgili. İnsanın psikolojisini bozar cinsten. Yok erken doğar, yok ölür vs🤦♀️ İnsülin direncim vardı 1,5 yılda düştü. Glifor kullanıyordum sabah akşam. 5 yıldırda diyabetim. Gebe kalınca hap yasak. Hapı bıraktım. Doktor insüline başlarız dedi. Riskli haftaları bekleyelim dedi. Şeker yüklemesi şeker hastalarına yapılmıyor. O kadar mucizevi bişey olduki. Derlerdi inanmazdım. Bazı bebekler annelerindeki kanseri bile tedavi ediyor diye. Benim şekerim yok🤷♀️ Kayboldu uçtu gitti sanki. Herşey yolunda🤲🏻🧿çok şükür. Gebelikten sonra geri gelirmi onuda yaşayıp görücez. Allah’a emanet et canım karnındaki evladını. Ben hep öyle yaptım öyle dua ettim. Gelecek olanın karşısında hiç bir hastalık duramıyor onu anladım