TlinGnenmis 29haftalık hamileyim kızlar ama mide yanması beni öldürüyor oğlumda hiç yanmamıştı kız bebekte mizaha çok yanıyor bu arada iyi bayramlar ☺️
Asli91 TlinGnenmis benimkide kız.İlk aylarda mide yanmam vardı geçmişti.Şuan 31+6 haftalığım 3 gündür tekrar başladı.
Deletedmom206 TlinGnenmis bence kız erkek farketmıyor hamileliğim başindan beri migdem yaniyor son zamanlara geldi daha sıklaştı 37 haftaligiz sanirim hiç geçmicek bu şuan resmen can çekişiyorum migdem yaniyor 😔
Sema99 TlinGnenmis 37+3benimde çok yanıyor maden suyu soğuk süt veya beyaz leblebi yiyorum üçüncü gebeliğim iki gebeliğim de yanma vardı