balkupumm hayır canım bu senin için oldukça faydalı kanının pıhtılaşmasını engelliyor tabi bebeğe de faydası var Allahım korusun kan pıhtılaşması olunca bebeğin kalbi duruyor yani böyle nedenler olabiliyor doktorda bu yüzden önlem amaçlı veriyor mesela benim tüp bebekti haraket siz kalacağım için doktor 3 ay boyunca kullandırdı sonradan bıraktım çok şükür bir sıkıntı olmadı düzenli olarak kullan mutlaka