Tug8a İlk oglum 39+1de geldi, tersti duruşu sezaryenle alındı. Simdi de sezaryen olacak. 39a kadar beklemeyi umuyorum 🙏 erken gelmek istemezse .. 😊
Asyakuzusu Tug8a Benimkini 38.haftada alacak canım kısmet olursa. Benimde ilk bebeğim oturuyordu. Buda aynı pozisyonda. Yani benimkiler normal doğmak istemiyor. Kendi tercihleri🤣
Eymenimmmm Tug8a bnmde ilk oglum 39+5te glmisti iri bebekti sezryana karar verildi 2. Oglumdada 39.haftaya gun verilmisti ama 38+4te gelesi tuttu suan 1haftaligiz😍💕
Zumra45 Tug8a ılk kızım 37 de geldi 2 cı kızım 40 haftada geldi 3 cu gebeyım buda 36 haftalık bakalım oglum bıze nezman surprız yapacak 🥰💕
Tug8a Eymenimmmm Allah bağışlasın dogacagi günü iple çekiyorum ben de 🙏😇 sağlıkla huzurla büyüsünler❣
Eymenimmmm Tug8a amin kuzum hepimizin evlatlarini inşALLAH rabbim senide hayirla saglikla kavuştursun melegine