Sinem_58 Günaydın arkadaşlar sabah lavaboya gittiğim zaman akıntı ile beraber pembe kan gibi bir şey geldi normal mi bu durumu yaşayan var mı dünde sabah uyandığımda karnımı jiletle kesiyorlar gibi ağrı vardı 24+5 olduk
firdevs__tozgun Sinem_58 aynı ağrı aynı kan daha doğrusu aynı sendekiler bende de oldu suyum geldi doktoruna danış bi
Merve_Sa Sinem_58 bende yaşıyorum canım 20. Haftamdan beri hepsinde acile doktora gittim içim rahat etmediği için sende git durma bende bi sorun göremediler artık her kanamada gelme bebeğin hareketlerini hissettiğin sürece dedi
Prensannesii38 Sinem_58 canım doktora git bence progestan verir bence bende yasadım ama ılıskı den sonra oldu o tetikledı sanırım progestan kullandım Bı hafta
Sinem_58 GamzeBaz inşallah bir şey olmaz zamanında doğar ikiz gebelikmiş diğeri ölmüş 7 hafta 1 günlükken Buda erken doğum riskim varmış inanın artık zaman geçsin de kucağıma sağ salim sağlıklı bir şekilde alayım istiyorum
Merve_Sa Sinem_58 ama yinede görün canım doktora ne olur ne olmaz. Ben tuvaletten çıkınca gelirdi bazen 1 ped bazen 1-2 damla senin nasıl?
Sinem_58 Merve_Sa peçeteye sildim ona geldi canım çok fazla değildi ama her silmemde geldi şimdi lavaboya gitmeye korkuyorum acaba yine olursa fotosunu çekeyim mi doktora göstermek için
Sinem_58 Prensannesii38 biz ilişkidende uzak duruyoruz erken doğum riskim var diye inşallah kötü bir şey değildir 😒