1bebeklianne zararı olurmu bilmiyorum ama ishal de sıvı kaybı olduğu için senin ekstra bolca su tüketmen gerekiyor canım doktor bana bir ilaç vermişti oda ishal yapmıştı bu yüzden olması gerektiğinden daha fazla su iç demişti ihmal etme çok su tüket birde öide bulantısı için hap iste doktordan en azından sende rahatlarsın